Ne dorim ca fiecare comandă de pe Coffee4All.ro să fie pe gustul tău! Dacă totuși ceva nu e cum te așteptai, ai 30 zile să ne anunți și poți returna produsul fără bătăi de cap. Vă rugăm să aveți în vedere că taxa de transport aferentă returului este suportată de către client.
-Adresa pentru retur: Soseaua de centura DNCB Magurele nr. 62C, Ilfov
Conform legislației în vigoare, consumatorii beneficiază de o perioadă de 30 de zile calendaristice de la data livrării pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau încheiat în afara spațiilor comerciale.
Se pot returna exclusiv produsele nealimentare, precum aparatele de cafea, cu condiția ca acestea să nu fi fost utilizate sau testate și să fie returnate în ambalajul original, însoțite de toate accesoriile și etichetele. Produsele care au fost desigilate și care, din motive de igienă sau protecție a sănătății, nu mai pot fi comercializate ulterior, sunt exceptate de la dreptul de retragere.
Conform Ordonanței Guvernului nr. 130/2000, produsele alimentare, băuturile sau articolele de uz curent livrate la domiciliul sau la locul de muncă al consumatorului nu pot fi returnate. Încălcarea acestei interdicții poate atrage sancțiuni cuprinse între 2.500 și 5.000 lei pentru persoane fizice, respectiv între 10.000 și 20.000 lei pentru persoane juridice.
Produsele returnate trebuie să fie însoțite de dovada achiziției (factura sau bon fiscal), ambalajul original intact, toate accesoriile, etichetele și documentele livrate împreună cu produsul.
În ceea ce privește rambursarea contravalorii produselor returnate, aceasta se va realiza după recepționarea și verificarea coletului de către Coffee4All.ro. Modalitatea și termenii rambursării vor fi agreați telefonic sau prin e-mail.
Produsele achiziționate la preț promoțional, în cadrul unor oferte sau reduceri, nu sunt eligibile pentru rambursare, cu excepția cazurilor în care acestea au fost livrate defecte sau deteriorate din vina magazinului.
Costurile de transport nu sunt incluse în suma rambursată și rămân în sarcina clientului. Rambursarea poate consta în returnarea integrală a valorii produselor (fără taxe de transport) sau, în funcție de starea produselor returnate, într-o rambursare parțială. Suma rambursată va fi virată în contul bancar furnizat de client în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la recepționarea returului. De asemenea, valoarea aferentă poate fi utilizată pentru o viitoare comandă pe Coffee4All.ro, la alegerea clientului.
În cazul în care ați primit un produs diferit față de cel comandat, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom înlocui produsul cu cel corect, iar costurile de transport vor fi suportate integral de către Coffee4All.ro. Aceeași procedură se aplică și în situația în care ați primit produse defecte sau deteriorate din culpa magazinului.
Dacă produsul nu funcționează corespunzător în primele 24 de ore de la recepție, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp. Vom asigura înlocuirea produsului, iar costurile de retur vor fi acoperite de Coffee4All.ro.
Returnarea se va face exclusiv prin firme de curierat, nu prin intermediul Poștei Române. Produsele trebuie returnate în ambalajul original, cu toate accesoriile, documentele însoțitoare și o copie a facturii. Lipsa ambalajului original, a accesoriilor sau a elementelor de protecție poate duce la diminuarea valorii rambursate. Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă modificări fizice, urme de uzură, lovituri, pete, ciobiri sau alte deteriorări apărute ulterior livrării.
Această politică de retur este redactată în conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 30 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.