CAFEA, CEAI si alte produse alimentare:
Produsele ce sunt comercializate prin acest site au, fiecare in parte, termenul de valabilitate, respectiv garantia si sau conditiile de accesare a service-ului oferite acestora de producatori. Nu se poate invoca garantia in conditiile manipularii/utilizarii improprii sau depozitarii incorecte a produsului.
Termenul de valabilitate pentru produsele perisabile este inscriptionat individual pe fiecare ambalaj.
Nu se pot returna produse achizitionate ca oferta speciala la care termenul de garantie este motivul promotiei, doar cu acordul vanzatorului in cazul in care termenul de garantie permite acest lucru.
Produsele primite vor fi verificate in prezenta agentului transportatorului, iar daca acestea se dovedesc a fi deteriorate din cauza transportatorului, clientul are dreptul de a refuza comanda si este rugat sa transmita urgent o sesizare la e-mail: contact@coffee4all.ro sau telefonic: +40 750 25 66 68 in vederea solutionarii rapide a problemei.
ESPRESSOARE SI ALTE APARATE:
Termene de garantie:
espressoare manuale/automate si echipamente in uz casnic - 24 luni.
espressoare manuale/automate si echipamente in uz office – 12 luni.
espressoare si echipamente profesionale - 12 luni.
piese de schimb comercializate – 6 luni cu conditia montarii acestora de catre personal autorizat.
CONDITII DE ACORDARE a garantiei – se face pe baza Certificatului de Garantie (livrat in cutia in care se afla aparatul), respectiv pe baza urmatoarelor informatii:
Nume Produsului
Model Produs
Factura fiscala cu Pret (dupa caz Bon Fiscal)
Data livrarii
CONTACT
Telefon – +40 750 25 66 68
Online folosind formularul de contact
INTRETINEREA SI REPARAREA ECHIPAMENTELOR:
Trimite o solicitare către departamentul service, prin e-mail la contact@coffee4all.ro sau completând formularul de contact de pe site-ul www.coffee4all.ro impreuna cu factura de achiziție și codul produsului sau suna la numărul de telefon +40 750 25 66 68 și un tehnician se va deplasa la adresa indicată de tine pentru a repara sau prelua produsul defect.
După finalizarea reparației, tehnicianul sau curierul va aduce produsul înapoi.
Pentru produsele aflate în garanție transportul tur/retur este gratuit.
Atentie! În cutia produsului trebuie să pui și o copie a facturii cu care acesta a fost achiziționat.
PROCEDURA REPARATIE/INLOCUIRE PRODUS
- garantie 2 ani de zile de la data achizitiei (dovedita prin factura sau bon fiscal) atat pentru Persoane Fizice cat si pentru Persoane Juridice
Suport clienti: 09.00-18.00 Luni - Vineri
- se repara sau se inlocuieste, dupa caz, in functie de constatarea departamentului tehnic